وبلاگ

وبلاگ

نمایندگی رسمی شرکت ایران دوچرخ بورس لوازم یدکی اصلی موتورسیکلتهای تولیدی شرکت ایران دوچرخ ارسال فوری به تمام شهرها k.p.t 200-ds200 – v6 -ava-ava clek -x2 250 -rato 200 – ازما- ارشیا- چهارچرخ – سه چرخه برقی -دوچرخه برقی -۱۰b 150- قطعات انزکتوری تهران- بزرگراه رسالت ۲۲۵۱۲۴۱۱ -۲۲۳۱۲۹۵۸

KTM از سوپر دوک ۱۳۹۰R جذاب و قدرتمند خود رونمایی کرد

کمپانی محبوب KTM به تازگی از یک موتورسیکلت جدید و قدرتمند خود رونمایی کرد؛ این محصول که سوپر دوک ۱۳۹۰R نام دارد، جانشین مدل سوپر دوک ۱۲۹۰ قبلی می‌شود.

بنللی TRK 800، یک تورینگ جذاب و به روز

برند ایتالیایی بنللی، اعلام کرده است که قصد دارد موتورسیکلت TRK 800 را به بازار جهانی عرضه کند. پس از رونمایی کانسپت اولیه این موتورسیکلت در نمایشگاه اکما سال گذشته، حالا این شرکت از نسخه‌ی تولید شده ی آن در اکما ۲۰۲۲ امسال رونمایی کرده است و قصد دارد این محصول را تا اواسط ۲۰۲۳ در اروپا و تا اواخر این سال در آسیا، وارد بازار کند.

یک موتورسواری بدون نگرانی در باران

موتورسواری در باران، برای برخی افراد هیجان انگیز و جذاب است ولی برای برخی دیگر خیر!! حتی ممکن است عد‌ه‌ای از آن متنفر هم باشند. در هر صورت، شما جزء هر دسته‌ای که باشید، این نوشته نکاتی دارد که می‌تواند برایتان مفید باشد حتی اگر یک موتورسوار حرفه‌ای باشید. نیکران موتور به شما پیشنهاد می‌کند نوشته های نگهداری از موتورسیکلت در زمستان و موتورسواری در شرایط بحرانی را نیز مطالعه کنید.

MBP؛ موتورسیکلت، سنت ایتالیایی و هیجان!!

“MBP در سال ۲۰۲۲ توسط برند کی‌وی تاسیس شد. این سه حرف، مخفف کلماتی است که سیاست و خط مشی کلی کی وی را نشان می‌دهند. MOTO در زبان ایتالیایی به معنای موتورسیکلت است و M از حرف اول آن الهام گرفته شده.

مدیرعامل ایران دوچرخ : نخستین موتورسیکلت کاملا بومی در سال ۱۴۰۲ وارد بازار خواهد شد

درجریان برگزاری سومین نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه تهران که در شهر نمایشگاهی آفتاب در حال برگزاری است، فرصتی دست داد تا با آقای آرمان موسوی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران دوچرخ مصاحبه‌ای در خصوص شرایط فعلی این گروه صنعتی و همچنین برنامه های پیش روی این برند قدیمی داشته باشیم.