در ادامه، به معرفی مشخصات فنی این تورینگ جذاب میپردازیم. بنلی TRK 800 یک انجین ۷۵۴ سی سی، خنک کنندهی مایع، DOHC، هشت سوپاپ و دوقلو موازی دارد که قدرتی برابر با ۷۶ اسب بخار در ۸۵۰۰ دور در دقیقه و ۶۷ نیوتن متر با حداکثر گشتاور در ۶۵۰۰ دور در دقیقه تولید میکند. انجین این موتور، همان انجین لئونچینو ۸۰۰ بوده و با یک گیربکس شش سرعته و کلاچ تر عرضه میشود. بنا به گفته بنللی، شاسی این موتور یک شاسی فولادی با استحکام بالا است و ارگونومی آن طوری طراحی شده است تا هم برای موتورسوار هم برای مسافر، راحت باشد.
سیستم تعلیق جلوی این موتور، یک دوشاخ ۵۰ میلیمتری وارونه با حداکثر میزان جابجایی ۱۷۰ میلیمتر و فنر قابل تنظیم و سیستم تعلیق عقب آن یک مونوشوک قابل تنظیم با حداکثر میزان جابجایی ۱۷۱ میلیمتر است. چرخهای TRK 800 از جنس آلیاژ آلومینیوم با پرههای سیمی و لاستیکهای آن نیز تیوبلس ۱۱۰/۸۰-۱۹ و ۱۵۰/۷۰-۱۷ هستند. سیستم ترمز این موتور، دارای دو دیسک نیمه شناور ۳۲۰ میلی متری در جلو با کالیپر چهار پیستونه و دیسک عقب ۲۶۰ میلی متری با کالیپر تک پیستونه است.
اطلاعات بیشتر در مورد انجین موتورسیکلتها
TRK 800 به یک فلاپ بزرگ قابل تنظیم، محافظ دست و طلق بادگیر مجهز میباشد که به خوبی از موتورسوار و ترک نشین آن محافظت مینماید. باک این موتورسیکلت، ۲۱ لیتر ظرفیت دارد که آن را برای یک سواری طولانی، کاربردیتر میکند. داشبورد جذاب و صفحه نمایش TFT تمام رنگی ۷ اینچی با وضوح بالا نیز از دیگر ویژگیهای آن هستند. حجم موتور ،TRK 800 ، آن را در رقابت مستقیم با سوزوکی V-Strom 800DE و BMW F850GS قرار می دهد، اما با در نظر گرفتن مسئلهی قیمت، میتوان گفت این موتور در نهایت ، با موتورهایی مانند Triumph Tiger 850 Sport رقابت خواهد کرد. برای مشاهده ی اطلاعات بیشتر در مورد اکما ۲۰۲۲ کلیک کنید.