KTM از سوپر دوک ۱۳۹۰R جذاب و قدرتمند خود رونمایی کرد

دوک ۱۳۹۰R ارتقاع‌های زیادی نسبت به مدل قبلی خود دیده و در واقع به شکل بهتری توسط KTM بازسازی شده تا سبک‌تر، قدرتمندتر و سریع‌تر شود! همه این عوامل موجب می‌شوند تا امروز ما با محصولی منحصر به‌فرد و با ویژگی‌های جذاب‌تری روبرو شویم!

تغییرات ظاهری و فنی سوپر دوک ۱۳۹۰R

البته با نگاهی به تصاویر رسمی و منتشر شده آن می‌توان متوجه شد که طراحی کلی این محصول مشابه مدل قبلی بوده ولی کمپانی سازنده در بخش چراغ LED جلو و فلاپ‌ها از طراحی جدیدی استفاده کرده و لاستیک‌های میشلین سری Power GP استفاده کرده که جذابیت سواری با آن‌را دو چندان کرده است.

مزایای لاستیک MICHELINPOWER GP

این لاستیک‌ها وزن کم و چسبندگی بالایی دارند و به موتورسیکلت کمک می‌کنند تا از زمین جدا نشود! طراحی خوب این محصول موجب شده تا با موتورسیکلتی اسپرت‌ به همراه سواری راحت و نرمی روبرو باشیم. رینگ‌های جدید در این نسخه جدید نیز به چشم می‌آیند.

تغییرات ظاهری سوپر دوک ۱۳۹۰R

اکنون ارتفاع فرمان کوتاه‌تر شده تا راننده در پیچ‌ها کنترل بهتری با سوپر دوک داشته باشد. باک بنزین این نسخه کشیده‌تر شده و همین تغییر باعث شده تا با مخزن سوختی بزرگتر نسبت به مدل قبلی با حجم ۱۷.۵ لیتر روبرو باشیم.

مشخصات فنی KTM سوپر دوک ۱۳۹۰R

KTM جدید در بخش فنی از انجین LC8 جدید با حجم ۱۳۵۰ سی‌سی بهره می‌برد که قادر است قدرتی معادل ۱۹۰ اسب بخار تولید کند. خوب است بدانید که نسخه قبلی این موتورسیکلت به یک پیشرانه ۱۳۰۱ سی‌سی مجهز شده بود. در این انجین جدید شما می‌توانید با تغییر سیستم بادامک این قدرت و گشتاور انجین را به بالاتر ببرید.

علاوه بر این، سیستم جدیدی نیز برای عبور جریان مستقیم هوا به داخل موتور طراحی شده و در گیربکس نیز هم‌اکنون در دو دنده بالا در محدوده سرعت کارایی جامع‌تری نسبت به مدل قبلی دارند.

سیستم تعلیق ارتقا یافته در KTM سوپر دوک ۱۳۹۰R از آخرین نسل فناوری نیمه فعال WP پشتیبانی می‌کند و بکارگیری از سیستم ترمز جدید در این موتورسیکلت این امکان را به آن می‌دهد تا با هر سرعتی که با آن حرکت می‌کنید، براحتی متوقف شود.

آپشن‌های KTM سوپر دوک ۱۳۹۰R جدید

این موتورسیکلت به انواع امکانات ایمنی و راحتی مختلفی مجهز شده که شامل

  • سیستم کنترل کشش
  • نمایشگر TFT تمام رنگی ۵ اینچی
  • سیستم کنترل فشار باد تایر یا TPMS
  • ویژگی anti-wheelie برای کنترل سرعت چرخ‌ها و کنترل ارتفاع موتور نسبت به جاده
  • ۵ حالت مختلف رانندگی و سواری + حالت اتومات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *