مدیرعامل ایران دوچرخ : نخستین موتورسیکلت کاملا بومی در سال ۱۴۰۲ وارد بازار خواهد شد

سوال: با عرض سلام خدمت شما، لطفا در خصوص نمایشگاه صحبت بفرمایید و آیا اینکه در این دوره از نمایشگاه، برنامه یا محصول خاصی توسط ایران دوچرخ عرضه شده است یا خیر؟

پاسخ: ، بله ایران دوچرخ امسال پس از اینکه در دوره‌های قبلی حضور فعالی در نمایشگاه نداشت، در این دوره تصمیم گرفتیم تا در نمایشگاه موتورسیکلت، اسکوتر و دوچرخه شرکت کنیم.
مستحضر هستید که در سال جاری، ایران دوچرخ در تمامی نمایشگاه‌های مرتبط حمل و نقل و خودرو در کنار سایر زیرمجموعه‌های گروه بهمن حضور فعال داشته و از لحاظ کسب تجربه و بلوغ کافی در خصوص شرکت در نمایشگاه، به جایگاه خوبی رسیده است.
ما برنامه داریم که در سال جاری بازهم نمایشگاه‌های دیگری را شرکت کرده و به نمایش محصولاتمان بپردازیم. البته در این نمایشگاه برخی از مجموعه‌ها حضور ندارند ولی به نسبت دوره‌های قبلی نمایشگاه تکمیل‌تر و پربارتری است.
ما در این دوره ۷ مدل موتوربرقی، ۲ مدل تریل، مدلهای زیادی اسکوتر و موتورهای خیابانی داریم.
در این نمایشگاه اسکوتر کپتن را داریم که با انجین ۱۵۰ سی سی هوا خنک و رینگ ۱۶ عرضه شده است. محصولی که مهمترین تمایزش همان رینگ ۱۶ است که باعث قدرت مانور بیشتری برای موتورسوار می‌شود. این محصول با گیربکس اتوماتیک CVT نیز محصول راحت و ایمنی است.

سوال: از لحاظ بحث قیمت، شرایط فروش ویژه و … اگر موضوعی است بفرمایید

پاسخ: قیمت‌های ایران دوچرخ کاملا خوب و منصفانه است؛ محصولات ما حداقل ۲۰ درصد زیر قیمت سایر شرکتهاست و سود ما نیز سود عرف بازار است.
به طور کلی محصولات گروه بهمن حتی در حوزه خودروهای سواری و تجاری، ویژگی‌های قیمتی خوبی داشته و این روند در حوزه محصولات ایران دوچرخ هم وجود داشته و ما نیازی نداریم تا با ترفندهای فروش نمایشگاهی محصولاتمان را به بازار عرضه کنیم و بیشتر در تلاش هستیم تا با حضور در نمایشگاه، برند را به مردم بیشتر معرفی کنیم.

سوال: با توجه به قدیمی بودن برند ایران دوچرخ و کیفیت محصولات، آیا برنامه‌ای برای بحث تبلیغات و برندینگ به صورت گسترده همانند دیگر رقبای خود در حوزه موتورسیکلت و اسکوتر دارید یا خیر؟

پاسخ: بله درسته، ما خیلی در حوزه تبلیغات سنگین فعالیت نداریم، اما خب ویژگی اصلی ما همکاری گسترده و روشن با رسانه هاست.
مورد دوم شروع تبلیغات با نمایشگاه ها و فروشگاه های زنجیره ایست. ما به دنبال تبلیغات هدفمند هستیم و نمیخواهیم با تبلیغات گسترده، محصولی را که شاید روی دستمان مانده باشد به فروش برسانیم.

سوال: بفرمایید برنامه ای برای معرفی دوچرخه یا محصولات دیگری به غیر از موتورسیکلت و اسکوتر دارید یا خیر؟

پاسخ: سوال بسیار خوبی است، ما برنامه داریم که در حوزه دوچرخه و دوچرخه برقی بعد از چند سال دوری، مجددا وارد این بازار شویم و سال ۱۴۰۲ سال پر باری در این حوزه داشته باشیم.
در حوز موتور سیکلت، به جز اسکوتر برقی جدیدمان، ظرف ۲ یا ۳ ماه آینده یک یا ۲ مدل موتورسیکلت تریل و یک مدل موتورسیکلت خیابانی، های اند ایتالیایی خواهیم داشت و یه ماکس اسکوتر ۲۵۰ سی سی هم خواهیم داشت.
البته مهمترین پروژه ما طراحی یک موتورسیکلت کاملا بومی است که در سال ۱۴۰۲ وارد بازار خواهیم شد.

سوال نهایی: آیا برند جدیدی را برای همکاری انتخاب کرده اید؟

بله با برند معتبر و قدیمی SWM در حال همکاری هستیم و به زودی ۲ محصول جدید از این برند ایتالیایی قدیمی وارد بازار خواهیم کرد.

موتورسیکلت Varez – ۱۲۵ از برند SWM ایتالیا

اما محصولی که گروه بهمن برای عرضه در بازار ایران انتخاب کرده است، موتورسیکلتی به نام Varez 125 است.

این موتورسیکلت تک سیلندر ۴ زمانه توان تولید ۱۵ اسب بخار (۱۱ کیلو وات) قدرت داشته و از یک گیربکس ۶ سرعته نیز بهره می‌برد.

وارز ۱۲۵ دارای سیستم استارت الکتریکی و هندلی بوده و سیستم ترمز چرخ‌های جلو و عقب آن نیز دیسکی است.

این موتورسیکلت ایتالیایی-چینی وزنی برابر ۱۳۶ کیلوگرم داشته و باک بنزین آن ظرفیتی ۱۳۵ لیتری دارد. 

منبع خبر: پایگاه خبری پلاس موتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *